Relația cu clientul prin telefon

Clienții noștri - cine sunt, cum procedăm?

Prosperitatea unei afaceri este dată de numărul și calitatea clienților – acestora le oferim produsele și serviciile noastre. De calitatea relației cu clienții noștri depind imaginea, bunul renume, poziționarea pe piață și longevitatea unei companii.

Așadar, cine sunt clienții noștri și cum gestionăm relațiile pe care le avem cu aceștia? Suntem interpreții unei singure game muzicale sau relațiile cu clienții cunosc nuanțe și tonalități diverse? Cum ne adaptăm comportamentele în raport cu diversitatea tipurilor de relații pe care le dezvoltăm cu clienții companiei?

Trainingul prezentat vă oferă posibilitatea de a vă dezvolta abilități specifice de relaționare cu clienții prin telefon.

Cui se adresează?

Acest curs se adresează companiilor din toate domeniile care doresc să-și îmbunătățească relațiile cu clienții, în special cele prin telefon.

Obiective curs

  • Dezvoltarea abilităților de relaționare eficientă cu clienții, prin telefon
  • Înțelegerea nevoilor și așteptărilor clienților
  • Conștientizarea necesității de a furniza cele mai înalte standarde de servicii, maximizând astfel toate oportunitățile de vânzare potențiale
  • Structurarea comunicării cu clientul pentru o relație eficientă, orientată spre satisfacerea clientului

Obiective curs

  • Ciclul de viață al relațiilor cu clienții
  • Servicii de calitate oferite clienților (ce vor clienții, momente magice)
  • Construirea relațiilor cu clienții
  • Metodologii de lucru cu clienții
  • Elemente de bună practică
  • Aptitudini de vânzare la standarde ridicate (comunicare, cunoștințe și aptitudini de vânzare)
  • Contextul vânzărilor (identificarea nevoilor, prezentarea soluțiilor, încheierea vânzării)
  • De la clienții nemulțumiți la fidelizarea clienților
  • Evaluarea satisfacției clienților

Cunoaște echipa

Lia Bejenaru

Senior Partner Ascent Group

În plan profesional, experiența Liei este una pluridisciplinară, atât în administrație publică, în cadrul Parlamentului Republicii Moldova, cât și în project management în cadrul Centrului European pentru Basarabia, a Small and Medium Entrepreneurs Union - Bruxelles, respectiv în colaborarea cu Fundațiile Konrad-Adenauer-Stiftung, Westminster Foundation for Democracy (WFD), Robert Schuman Foundation, Eduardo-Frei Foundation şi USAID.

În domeniul privat, Lia a activat timp de mai mulți ani ca manager financiar al NRG Interactive Group urmată de o carieră în domeniul comunicării publice și mass-media ca și Prezentator știri Prime-Time la Publika TV, editor știri, reporter și corespondent special la evenimente internaționale. Activitatea jurnalistică s-a împletit cu cea de consultant, trainer și manager în cadrul Ascent Group, în România și Republica Moldova, Lia coordonând de peste 10 ani biroul Ascent Group de la Chișinău.

Adina Almăjanu

Office Manager - București

În plan profesional, experiența Adinei provine în principal din domeniul resurselor umane și al formării, fiind pe rând, de-a lungul anilor, formator și coordonator de proiecte în programe internaționale pentru tineri (de ex.: Erasmus), sau trainer și consultant de resurse umane în proiecte naționale și internaționale, pentru companii private și ONG-uri.

În prezent Adina este în prezent managerul biroului Ascent Group din București, dar și un HR Specialist & Trainer al Ascent Group, cu experiență atât ca trainer pe programe de Dezvoltarea abilităților de prezentare și comunicare, Dezvoltarea abilităților de leadership, Construirea și dezvoltarea echipei, Team building, sau Design Thinking, pentru companii locale și multinaționale. Nu în ultimul rând, experiența Adinei provine și din calitatea ei de coordonator a numeroase programe de evaluare și dezvoltare de personal tip assessment centre pentru companii de prestigiu.

Ești interesat de acest curs?

Lasă-ne un mesaj cu detaliile tale de contact și câteva informații despre tine sau compania ta, iar noi te vom contacta în cel mai scurt timp.

CLIENȚII ȘI PARTENERII NOȘTRI