Cum să fii un asistent manager eficient
Asistent managerul ocupă o funcție reprezentativă în cadrul companiei, fiind colaborator apropiat al directorului, motiv pentru care pregătirea sa trebuie să fie complexă, să vizeze cunoștințe variate de comunicare, protocol, management, marketing, contabilitate, informatică, legislație.
Vrei să uimești membrii echipei prin abilități perfecționate dincolo de ceea ce sugerează apelativul „fata de la recepție”? Vrei să afli cum să devii acel asistent de care managerul tău are atât de multă nevoie?
Acest training te ajută să conștientizezi care este exact rolul unui asistent manager, ce așteptări are un manager de la tine, ce abilități trebuie să îți dezvolți pentru a fi „mâna dreaptă” a managerului.
Acest training se adresează tuturor asistenților de directori generali, asistenților de directori de departamente care doresc să performeze, să își îmbunătățească și să-și sistematizeze noțiunile cu care operează cât și secretarelor care doresc să promoveze.
În plan profesional, experiența Adinei provine în principal din domeniul resurselor umane și al formării, fiind pe rând, de-a lungul anilor, formator și coordonator de proiecte în programe internaționale pentru tineri (de ex.: Erasmus), sau trainer și consultant de resurse umane în proiecte naționale și internaționale, pentru companii private și ONG-uri.
În prezent Adina este în prezent managerul biroului Ascent Group din București, dar și un HR Specialist & Trainer al Ascent Group, cu experiență atât ca trainer pe programe de Dezvoltarea abilităților de prezentare și comunicare, Dezvoltarea abilităților de leadership, Construirea și dezvoltarea echipei, Team building, sau Design Thinking, pentru companii locale și multinaționale. Nu în ultimul rând, experiența Adinei provine și din calitatea ei de coordonator a numeroase programe de evaluare și dezvoltare de personal tip assessment centre pentru companii de prestigiu.
Cristina se alătură Ascent Group din 2022, prin expertiza cumulată din zonele non-profit și business. Absolventă de Științe ale Comunicării a “Universității de Vest” Timișoara, Cristina s-a format profesional în sectorul privat, implementând proiecte europene (Youth in Action; Erasmus+), coordonând echipe internaționale și angrenând parteneri locali și trans-continentali.
După 5 ani de activitate în zona ONG, Cristina și-a consolidat abilitățile de management prin tranziția spre zona corporativă, adăugând rolurilor de management anterioare și pe cel de People Development Coordinator la o companie multinațională din domeniul automotive.
În munca ei s-a format/certificat multidirecțional și a livrat sesiuni pe varii teme, din zona de soft skills, precum comunicare, mediere a conflictelor, dezvoltare personală, ș.a.
Lasă-ne un mesaj cu detaliile tale de contact și câteva informații despre tine sau compania ta, iar noi te vom contacta în cel mai scurt timp.