Managementul Conflictului

Cum putem ajunge de la divergență la convergență

Conflictele negestionate corect pot produce prejudicii enorme unei organizaţii. Din păcate, conflicte se află la tot pasul şi ne însoțesc în fiecare minut al existenţei noastre, fie că suntem în organizaţia din care facem parte, la întâlniri cu clienţii, în familie sau cu prietenii –  trebuie să facem faţă opiniilor divergente ale celorlalţi.

Cum să gestionăm aceste situaţii? Cum să evităm conflictele fără să renunţăm la ceea ce vrem? Cum să găsim căi de dialog? La aceste întrebări şi multe altele vă va răspunde acest curs.

Cui se adresează?

Cursul se adresează organizaţiilor dar şi tuturor celor care doresc să îşi îmbunătăţească abilităţile de gestionare a conflictelor

Obiective curs

  • Înţelegerea mecanismelor generatoare de conflicte
  • Deosebirea tipurilor de conflicte
  • Identificarea şi rezolvarea conflictelor incipiente
  • Evaluarea stilului personal în conflicte
  • Însuşirea tehnicilor şi metodelor de gestionare a conflictelor

Module curs

  • Ce este conflictul?
  • Conflictul ca și catalizator al dezvoltării
  • Tipuri de conflict în organizații
  • Etapele conflictului
  • Stilurile personale în aplanarea conflictului: testul Thomas Killmann
  • Cum să gestionăm conflictele
  • Comunicarea eficientă în contexte conflictuale. Importanța ascultării
  • Pași în rezolvarea conflictelor
  • Managementul conflictului
  • Managementul persoanelor afectate de conflict
  • Negocierea pozițiilor în situații conflictuale

Cunoaște echipa

Cristina Balaciu (Fășie)

Training Manager

Cristina se alătură Ascent Group din 2022, prin expertiza cumulată din zonele non-profit și business. Absolventă de Științe ale Comunicării a “Universității de Vest” Timișoara, Cristina s-a format profesional în sectorul privat, implementând proiecte europene (Youth in Action; Erasmus+), coordonând echipe internaționale și angrenând parteneri locali și trans-continentali.

După 5 ani de activitate în zona ONG, Cristina și-a consolidat abilitățile de management prin tranziția spre zona corporativă, adăugând rolurilor de management anterioare și pe cel de People Development Coordinator la o companie multinațională din domeniul automotive.

În munca ei s-a format/certificat multidirecțional și a livrat sesiuni pe varii teme, din zona de soft skills, precum comunicare, mediere a conflictelor, dezvoltare personală, ș.a.

Adina Almăjanu

Office Manager - București

În plan profesional, experiența Adinei provine în principal din domeniul resurselor umane și al formării, fiind pe rând, de-a lungul anilor, formator și coordonator de proiecte în programe internaționale pentru tineri (de ex.: Erasmus), sau trainer și consultant de resurse umane în proiecte naționale și internaționale, pentru companii private și ONG-uri.

În prezent Adina este în prezent managerul biroului Ascent Group din București, dar și un HR Specialist & Trainer al Ascent Group, cu experiență atât ca trainer pe programe de Dezvoltarea abilităților de prezentare și comunicare, Dezvoltarea abilităților de leadership, Construirea și dezvoltarea echipei, Team building, sau Design Thinking, pentru companii locale și multinaționale. Nu în ultimul rând, experiența Adinei provine și din calitatea ei de coordonator a numeroase programe de evaluare și dezvoltare de personal tip assessment centre pentru companii de prestigiu.

Ești interesat de acest curs?

Lasă-ne un mesaj cu detaliile tale de contact și câteva informații despre tine sau compania ta, iar noi te vom contacta în cel mai scurt timp.

CLIENȚII ȘI PARTENERII NOȘTRI