Abilități esențiale pentru a prospera în era schimbării
Peisajul de afaceri evoluează într-un ritm fără precedent, influențat de progresele tehnologice, globalizare și schimbările în dinamica forței de muncă.
Profesioniștii în HR sunt în prima linie a modelării culturii organizaționale și a gestionării acestor transformări. Departamentul de HR are responsabilitatea de a pregăti organizația pentru viitor. Astfel, este esențial să identifice, să înțeleagă și să dezvolte competențele care vor fi relevante în viitor, astfel încât organizația să prospere.
Acest curs oferă echipelor de HR abilitățile și mentalitatea necesare pentru a înțelege tendințele viitoare în domeniu, pentru a anticipa provocările care urmează și pentru a dezvolta competențele relevante atât în departament, cât și în întreaga organizație, astfel încât compania să evolueze și să crească într-un mediu în continuă schimbare.
Cursul se adresează organizațiilor și persoanelor care activează în domeniul HR pentru a putea înțelege provocările viitoare și pentru a dezvolta competențele relevante în cadrul departamentului și al organizației.
Adela Cristea este managing partner al Ascent Group și totodată fondatorul grupului de firme. Adela a studiat Economia și Dreptul, la Universitatea de Vest din Timișoara, respectiv Universitatea Vasile Goldiș din Arad, iar de-a lungul anilor a urmat numeroase specializări la prestigioase universități din străinătate (Universitatea din Gent - Belgia, Universitatea Göttingen - Germania, National Democratic Institute - USA), inclusiv o specializare în Systems Thinking la Oxford University.
Experienţa Adelei este acumulată timp de peste douăzeci de ani, în special în domeniul manageriale şi cel al resurselor umane, în cadrul unor companii multinaţionale ca Unilever sau International Resources, precum şi în companii de consultanță cum sunt Archimedes Consulting Group şi Ascent Group.
În toți acești ani, Adela s-a implicat în numeroase proiecte de start-up de business, restructurări de întreprinderi, medieri de conflicte de muncă şi training, pentru companii multinaţionale şi locale din domenii diverse de activitate, atât în România cât şi în străinătate. Nu în ultimul rând, experiența Adelei include și 15 ani ca lector universitar.
Din 2017 Adela este și co-fondator al Design Thinkers Academy Eastern Europe, contribuind la dezvoltarea companiei într-un număr de peste 20 de țări din Europa de Est, Balcani și Asia Centrală.
De la roluri de lider în business și resurse umane și ulterior din postura de consultant, Cătălina Schveninger și-a folosit pasiunea și expertiza pentru a permite organizațiilor să își îndeplinească misiunea prin intermediul strategiilor și culturii organizaționale. În cei 25 de ani de activitate în domeniul resurselor umane, Cătălina a dobândit experiență în mai mult roluri - de la recrutor, la generalist de resurse umane, de la Head of Employer Brand la Chief Learning Officer și, în cele din urmă, la Chief People Officer. Experiența ei acoperă o gamă largă de industrii, inclusiv SaaS, e-commerce și telco, toate cu o amprentă globală extinsă. A lucrat pentru branduri emblematice (GE, T-Mobile, Vodafone), precum și pentru companii de tip purpose-led scale-up în domeniul tehnologiei educației (FutureLearn, DataCamp).
Lasă-ne un mesaj cu detaliile tale de contact și câteva informații despre tine sau compania ta, iar noi te vom contacta în cel mai scurt timp.