Future Skills

Abilități esențiale pentru a prospera în era schimbării

Peisajul de afaceri evoluează într-un ritm fără precedent, influențat de progresele tehnologice, globalizare și schimbările în dinamica forței de muncă.

Profesioniștii în HR sunt în prima linie a modelării culturii organizaționale și a gestionării acestor transformări. Departamentul de HR are responsabilitatea de a pregăti organizația pentru viitor. Astfel, este esențial să identifice, să înțeleagă și să dezvolte competențele care vor fi relevante în viitor, astfel încât organizația să prospere.

Acest curs oferă echipelor de HR abilitățile și mentalitatea necesare pentru a înțelege tendințele viitoare în domeniu, pentru a anticipa provocările care urmează și pentru a dezvolta competențele relevante atât în departament, cât și în întreaga organizație, astfel încât compania să evolueze și să crească într-un mediu în continuă schimbare.

Cui se adresează?

Cursul se adresează organizațiilor și persoanelor care activează în domeniul HR pentru a putea înțelege provocările viitoare și pentru a dezvolta competențele relevante în cadrul departamentului și al organizației.

Obiective curs

  • Consolidarea încrederii echipelor de HR pentru a aborda cu succes tendințele emergente și provocările viitoare.
  • Furnizarea participanților de cunoștințe despre tendințele viitoare în HR și o înțelegere clară a modului în care vor arăta competențele viitorului.
  • Dezvoltarea agilității și pregătirea profesioniștilor în HR pentru a se adapta rapid la schimbările tehnologice și sociale.
  • Întărirea influenței strategice: poziționarea HR-ului ca un factor esențial în transformarea afacerilor.

Module curs

  • HR-ul în viitorul muncii: Tendințe și modul în care HR poate conduce transformarea.
  • Înțelegerea tendințelor: Explorarea tendințelor viitoare legate de competențe și înțelegerea impactului acestora asupra forței de muncă.
  • Dezvoltarea competențelor și recalificarea: Construirea capacităților necesare pentru forța de muncă a viitorului.
  • Agilitate și adaptabilitate: Gestionarea schimbărilor și a incertitudinilor.
  • Fluența digitală: Adoptarea AI, automatizării și tehnologiilor HR pentru procese mai inteligente.
  • HR bazat pe date: Utilizarea analiticii pentru luarea deciziilor strategice.
  • Leadership centrat pe oameni: Promovarea empatiei și incluziunii în strategiile de resurse umane.
  • Gândire critică și rezolvarea problemelor: Tehnici pentru abordarea provocărilor complexe.

Cunoaște echipa

Adela Cristea

Managing Partner & Founder Ascent Group

Adela Cristea este managing partner al Ascent Group și totodată fondatorul grupului de firme. Adela a studiat Economia și Dreptul, la Universitatea de Vest din Timișoara, respectiv Universitatea Vasile Goldiș din Arad, iar de-a lungul anilor a urmat numeroase specializări la prestigioase universități din străinătate (Universitatea din Gent - Belgia, Universitatea Göttingen - Germania, National Democratic Institute - USA), inclusiv o specializare în Systems Thinking la Oxford University.

Experienţa Adelei este acumulată timp de peste douăzeci de ani, în special în domeniul manageriale şi cel al resurselor umane, în cadrul unor companii multinaţionale ca Unilever sau International Resources, precum şi în companii de consultanță cum sunt Archimedes Consulting Group şi Ascent Group.

În toți acești ani, Adela s-a implicat în numeroase proiecte de start-up de business, restructurări de întreprinderi, medieri de conflicte de muncă şi training, pentru companii multinaţionale şi locale din domenii diverse de activitate, atât în România cât şi în străinătate. Nu în ultimul rând, experiența Adelei include și 15 ani ca lector universitar.

Din 2017 Adela este și co-fondator al Design Thinkers Academy Eastern Europe, contribuind la dezvoltarea companiei într-un număr de peste 20 de țări din Europa de Est, Balcani și Asia Centrală.

Cătălina Schveninger

Senior HR Consultant & Trainer

De la roluri de lider în business și resurse umane și ulterior din postura de consultant, Cătălina Schveninger și-a folosit pasiunea și expertiza pentru a permite organizațiilor să își îndeplinească misiunea prin intermediul strategiilor și culturii organizaționale. În cei 25 de ani de activitate în domeniul resurselor umane, Cătălina a dobândit experiență în mai mult roluri - de la recrutor, la generalist de resurse umane, de la Head of Employer Brand la Chief Learning Officer și, în cele din urmă, la Chief People Officer. Experiența ei acoperă o gamă largă de industrii, inclusiv SaaS, e-commerce și telco, toate cu o amprentă globală extinsă. A lucrat pentru branduri emblematice (GE, T-Mobile, Vodafone), precum și pentru companii de tip purpose-led scale-up în domeniul tehnologiei educației (FutureLearn, DataCamp).

Ești interesat de acest curs?

Lasă-ne un mesaj cu detaliile tale de contact și câteva informații despre tine sau compania ta, iar noi te vom contacta în cel mai scurt timp.

CLIENȚII ȘI PARTENERII NOȘTRI