Cum a început colaborarea ta cu Ascent?
Colaborarea cu Ascent a apărut în 2008 dintr-o necesitate, din nevoia de a face o schimbare în viața profesională. După 8 ani de Cameră de Comerț în care consiliam clienții cum să deschidă un business si după o perioadă absolut interesantă de arbitraj comercial, am simțit nevoia să învăț mai mult din mai multe domenii care erau în strânsă legătură cu societățile comerciale.
După un interviu cu o fostă colegă din HR Ascent și un alt interviu absolut decisiv cu Adela Cristea, mi-am dat seama că aici este locul unde am toate șansele să “ cresc” frumos.
Care este activitatea ta în cadrul companiei?
Timp de 8 ani am fost angajată pe funcția de consilier juridic, iar de 5 ani sunt colaborator Ascent pe partea de consultant legal pentru clienții gestionați de grupul de firme Ascent. Activitatea presupune consiliere în problemele de legal ale societăților, pregătirea actelor și a contractelor necesare derulării activității lor, consultanța legală combinându-se perfect cu activitatea fiscală și de HR a companiilor.
Ce găsești motivant în munca ta de fiecare zi?
Să învăț în fiecare zi ceva nou, cu fiecare speță a fiecărui client.
Care sunt principiile după care te ghidezi în viață?
Perseverență si consecvență, adaptabilitate la tot ceea ce e nou și bun, multă muncă, iar felul în care vorbești cu oamenii cu care interacționezi mi se pare decisiv în activitatea desfășurată de mine.
Cum vezi viitorul companiei?
Îmi doresc să imi extind colaborarea juridică și în domeniul cooperativelor agricole, entități relativ noi in România, dar de viitor și în continuă extindere în domeniul agricol.
Distribuie pe social media