Astăzi vă povestim despre colegul nostru Sorin Herman, care s-a alăturat echipei noastre în acest an, în departamentul de Resurse Umane, pe parte de Salarizare și Administrare de personal. Experiența lui pe acest domeniu nu este însă una deloc recentă, sunt 12 ani de când Sorin s-a dedicat calculul salariilor și a administrării de personal.
Ce ne poți spune despre tine?
Am absolvit Universitatea Aurel Vlaicu Arad, secția Contabilitate și Informatică de Gestiune și un Master la Universitatea de Vest Vasile Goldiș din Arad, secția Marketing și Management.
De ce ai ales acest domeniu?
Primul meu job, imediat după terminarea studiilor, a fost la o firmă locală de consultanță. Inițial pe parte de Contabilitate, dar pentru că nu m-a „atras” atât de mult contabilitatea, m-am „mutat” pe parte de HR (Salarizare și Administrare de personal). Am lucrat aici timp de 15 ani în total. Deși îmi place stabilitatea, anul acesta mi-am dorit să fac o schimbare pe parte profesională și am decis să mă alătur ASCENT-ului, în același domeniu de activitate. Mi-am bazat mult decizia pe compatibilitatea pe care am perceput-o între principiile mele și identitatea acestei organizații.
Am ales să rămân în acest domeniu și să mă perfecționez continuu deoarece îmi place să lucrez cu oamenii, și chiar dacă s-a tot spus mult asta, consider cu tărie că omul este cea mai importantă resursă a unei companii.
Ce îți place să faci cel mai mult?
Cel mai mult îmi place să petrec timp cu băiețelul meu, să ne plimbăm cu bicicletele sau cu trotinetele pe malul Mureșului și în parc. Am și o mare pasiune, de a alerga distanțe lungi in maratoane montane și de astfalt. Și poate părea la o prima vedere că nu ajută la multe o astfel de pasiune, însă vă pot spune că îmi aduce foarte multe beneficii: mă ajută pe parte de disciplină, relaxare și depășirea propriilor limite. Când alerg reușesc să mă detașez de toate „celelalte” și mă simt liber.
Cum te-ai descrie ca și persoană?
Sunt o persoană deschisă și optimistă, cu poftă de viață, dar în același timp sunt o persoană și foarte serioasă când e vorba de muncă.
Ce te motivează la job?
Cea mai importantă motivare la job-ul meu este satisfacția pe care o am când reușesc să ajut companiile, oferindu-le soluțiile cele mai potrivite in relația cu angajații lor.
Cum vezi tu ASCENT-ul în viitor?
ASCENT-ul este o companie dinamică, inovatoare și foarte adaptabilă, care poate să țină pasul cu orice schimbare, astfel că perioada de digitalizare care a început deja nu ne ia defel prin surprindere. De fapt, schimbarea noi o percepem ca și o provocare, provocarea de a învăța și mai mult în acest domeniu.
Care sunt principiile tale de viața?
Principalul meu principiu de viață este unul foarte vechi și provine din cea mai veche carte: „Iubește-ți aproapele ca pe tine însuți”, principiu pe care încerc să îl aplic în fiecare zi, atât la locul de muncă, cât și în viața personală.
„Și-am încălecat pe-o șa și v-am spus povestea așa”, „așa” cum e el, colegul nostru mai „nou” de la Salarizare. De fapt, Sorin s-a adaptat atât de repede la noi, încât ni se pare că e de câțiva ani în echipa noastră. Și asta ne și dorim: maratoane lungi împreună, indiferent că sunt montane, de asfalt, sau de resurse umane 🙂
Distribuie pe social media