Până la 28 martie 2025
390 €Până la 30 aprilie 2025
490 €Leadership în acțiune: Tranziția de la expert la manager
Tranziția de la specialist la manager este una dintre cele mai provocatoare etape din carieră. A fi un profesionist excelent nu garantează automat succesul în rolul de lider. Noii manageri se confruntă adesea cu dileme precum: Cum pot obține rezultate fără a pierde motivația echipei? Cum construiesc relații bazate pe încredere și respect? Cum inspir oamenii să mă urmeze, fără a le impune autoritatea?
Acest program este conceput pentru a oferi noilor manageri instrumentele esențiale pentru a-și asuma cu încredere noul rol. Trainingul pune accent pe dezvoltarea unui mindset de lider și pe tehnici practice de management al echipei, astfel încât participanții să poată gestiona eficient provocările zilnice și să creeze un mediu de lucru motivant și productiv.
Acest training oferă nu doar concepte teoretice, ci și instrumente concrete pe care noii manageri le pot aplica imediat în activitatea lor zilnică, integrate coerent într-un nou mindset potrivit pentru noul rol.
Acest program de instruire este dedicat noilor manageri, celor promovați pentru prima dată în acest rol, pentru a le susține creșterea, capacitatea de a-și motiva și influența echipele, abilitatea de a delega și de a comunica eficient cu echipa, respectiv pentru a sprijini construirea unei culturi de leadership unitare.
Prin sesiuni interactive și studii de caz relevante, participanții vor face progres în:
Cine sunt eu ca manager și lider?
Managementul relațiilor complexe din organizație
Comunicarea și colaborarea cu echipa
Inteligența emoțională ca instrument managerial
Luarea deciziilor
Delegarea
Dezvoltarea abilităților de motivare și influențare
Managementul echipei
Toate modulele de training ale Ascent Group, se bazează pe metoda “Learning by doing” și conțin numeroase aplicații practice, teste, jocuri și role-play-uri. Astfel, trainingul va asigura o permanentă interactivitate între participanți, inclusiv în varianta online, respectiv implicarea continuă a acestora în procesul de învățare. Ponderea activităților practice în conținutul cursului este de aproximativ 70%.
Pe parcursul trainingului participanţii vor avea permanent ocazia să exerseze elemente relative temelor din agendă respectiv să simuleze procese aferente topicurilor abordate.
Toate studiile de caz și exercițiile sunt bazate pe situații din realitate și reflectă realități de care participanții se lovesc în practica de zi cu zi.
Lia Bejenaru: În plan profesional, experiența Liei este una pluridisciplinară, atât în administrație publică, în cadrul Parlamentului Republicii Moldova, cât și în project management în cadrul Centrului European pentru Basarabia, a Small and Medium Entrepreneurs Union – Bruxelles, respectiv în colaborarea cu Fundațiile Konrad-Adenauer-Stiftung, Westminster Foundation for Democracy (WFD), Robert Schuman Foundation, Eduardo-Frei Foundation şi USAID.
În domeniul privat, Lia a activat timp de mai mulți ani ca manager financiar în cadrul unui grup de firme din domeniul IT, NRG Interactive Group urmată de o carieră în domeniul comunicării publice și mass-media ca și Prezentator știri Prime-Time la Publika TV, editor știri, reporter și corespondent special la evenimente internaționale.
Activitatea jurnalistică s-a împletit cu cea de consultant, trainer și manager în cadrul Ascent Group, în România și Republica Moldova, Lia coordonând timp de 15 ani biroul Ascent Group de la Chișinău.
Cristina Balaciu este un consultant experimentat, cu un parcurs profesional dinamic, care îmbină atât sectorul non-profit, cât și cel corporate. Absolventă a Facultății de Științele Comunicării din cadrul Universității de Vest din Timișoara, și-a construit o expertiză solidă în managementul proiectelor europene, coordonarea echipelor globale și dezvoltarea de parteneriate strategice la nivel internațional.
De-a lungul carierei sale, a contribuit la dezvoltarea a trei organizații non-guvernamentale, înainte de a face tranziția către mediul corporate, unde a ocupat rolul de People Development Coordinator într-o companie multinațională din industria auto. În această funcție, a coordonat inițiative de dezvoltare a talentelor și a avut un rol esențial în extinderea unui start-up în Serbia.
Pasionată de învățare și dezvoltare, Cristina este specializată în design și livrare de traininguri, mentorat și coaching în domeniul abilităților soft. Expertiza sa acoperă comunicarea, medierea conflictelor și dezvoltarea echipelor, iar, în plus, este trainer certificat în Design Thinking.
Acest curs se va derula online, prin intermediul platformei Zoom. Ascent Group folosește o varietate de tool-uri online pentru derularea sesiunilor virtuale, cum ar fi: Zoom, Adobe Connect, Mural, Miro, etc. În debutul cursului fiecare participant va primi un mail introductiv, cu instrucțiuni preliminare și cu link-ul de acces la curs. Toți participanții vor primi la final și un suport de curs pe care și-l vor putea tipări. Cursul va fi susținut în limba română.
Tariful menţionat nu include TVA.
Organizaţiile care înscriu mai mulţi participanţi beneficiază de un discount de:
Pentru companiile care sunt deja clienți Ascent Group aplicăm un extra discount de 10%.
Contactați-ne pentru mai multe informații.